Handel

Zapewnij klientowi komfort zakupów i zintegruj swoje kanały sprzedażowe

INTEGRACJA KANAŁÓW SPRZEDAŻOWYCH Z SAP BUSINESS ONE

   

SAP Business One jest systemem klasy ERP zaprojektowanym do wspierania firm z sektora MŚP.  W handlu usprawnia zintegrowane zarządzanie sklepami internetowymi, portalami aukcyjnymi, punktami sprzedaży detalicznej z użyciem POS. Zintegrowana sprzedaż i logistyka, zarządzanie stanami magazynowymi z opcją uruchomienia WMS, bezpośredni dostęp do firm kurierskich i spedytorów z poziomu jednego systemu, zapewniają niezawodność, bezpieczeństwo i niski koszt utrzymania wielu kanałów sprzedaży e-commerce, a raportowanie w czasie rzeczywistym istotne w kontroli punktów sprzedażowych.

Nowoczesne systemy sprzedaży detalicznej zarówno w punktach sprzedaży tradycyjnej jak i w e-commerce są niezbędne do sprawnej obsługi klienta i decydują o przewadze konkurencyjnej na rynku. Strategią rozwoju handlu detalicznego w ostatnich latach jest wielokanałowość sprzedaży, czyli „omnichannel commerce”. Z punktu widzenia klienta, zakupy mają być wygodne, szybkie i, dzięki technologiom mobilnym, możliwe do zrealizowania w dowolnym miejscu i czasie.

W firmach dynamicznie rozwijających się  wzrost wolumenu sprzedaży i konieczność zarządzania siecią punktów handlowych bądź wieloma sklepami internetowymi powoduje, że naturalnym następstwem jest wdrożenie systemu integrującego i zarządzającego wszystkimi kanałami sprzedażowymi.

Korzyści wdrożenia SAP Business One:

  • kartoteki towarów i produktów oferowanych poprzez e-commerce
  •  magazyny z obsługą WMS, partii i numerów seryjnych,
  •  magazyny komisowe, wirtualne, produktów powierzonych
  • pełną obsługę logistyki sprzedaży i zakupów zintegrowaną z kurierami i kanałami e-commerce
  • moduł finansowo – księgowy
  • moduł CRM z obsługą kartotek dostawców i klientów w podziale na kanały e-commerce
  • wbudowany kreator analiz i raportów
  • w punktach sprzedaży detalicznej integracja z narzędziami POS
  • możliwość automatycznej aktualizacji cenników, a także promocji przez punkty sieci sprzedażowej
  • wgląd centralnej jednostki w wyniki sprzedażowe punktów sprzedażowych
  • możliwość korzystania z aplikacji na urządzeniach mobilnych