Produmex Scan

Produmex Scan to system zarządzania magazynem dla SAP Business One

Jego proces wdrażania jest szybki i zajmuje jedynie kilka godzin, dzięki czemu możesz zacząć skanowanie zapasów w czasie rzeczywistym, redukując błędy, oszustwa i niepotrzebnie stracone dni robocze.

Czy potrzebujesz Produmex Scan?

Ten produkt został stworzony specjalnie z myślą o małych i dużych firmach, które korzystają ze standardowych funkcji logistycznych SAP Business One i pragną bardziej efektywnego zarządzania swoimi magazynami. Oprócz szybkiego i łatwego procesu instalacji, oferuje ekskluzywne funkcje, takie jak natychmiastowe dostosowywanie skanowania w czasie rzeczywistym, dzięki czemu Twoi pracownicy są w stanie stale skanować z właściwymi parametrami.

Klienci, którzy zauważyli znakomity zwrot z inwestycji, przed implementacją Produmex Scan doświadczali wielu wyzwań.

Oto tylko niektóre z nich:

  • Masz dość ręcznego rejestrowania zapasów przez pracowników i wprowadzania ich do SAP Business One. To zajmuje im dużo czasu.

  • Doświadczasz słabej rotacji zapasów oraz przestarzałego inwentarza z powodu błędów w ręcznym wprowadzaniu danych.

  • Błędy w inwentarzu mogą prowadzić do kosztownych pomyłek, skutkujących uszkodzeniem produktów i stratą roboczych godzin.

  • Problemy magazynowe negatywnie wpływają na zyski firmy i satysfakcję klientów.

  • Wysoka stopa zwrotów powoduje wzrost kosztów dla firmy i negatywny wpływ na obsługę klienta.

  • Brak wsparcia dla kodów kreskowych GS1-128 (UCC/EAN-128) może stanowić wyzwanie regulacyjne dla małych firm i wielu starszych systemów skanujących.

Lista wyzwań jest długa.

Produmex Scan posiada funkcje i elastyczność, aby sprostać tym wyzwaniom.

Produkt został zaprojektowany specjalnie dla małych i dużych firm, które chcą bardziej efektywnego rozwiązania, nie rezygnując przy tym z bezpieczeństwa, dokładności czy jakości usług.

Zintegrowane oprogramowanie wspomagające rozwój Twojego biznesu

Usprawnia proces od zamówienia do zapłaty

Produmex Scan oferuje automatyzację całego procesu od zamówienia do zapłaty, obejmującego zamówienia sprzedażowe, listy wyboru, dostawy i zwroty. Pozwala on na zarządzanie przepływem zapasów poprzez Twoje lokalizacje i identyfikowanie wszelkich braków w magazynie.

Propozycje Uzupełnienia

Najlepszym sposobem dla małych firm na zapewnienie sobie odpowiedniego zapasu produktów jest wprowadzenie systemu uzupełniania, który ułatwia proces zamawiania i dostarczania towarów. Produmex Scan gwarantuje, że zawsze otrzymasz to, czego Twoja firma potrzebuje, kiedy tego potrzebuje.

Skanowanie Kodów Kreskowych

Zdobycie zaufania klientów w dzisiejszych czasach jest wyjątkowo wyzwaniem. Dlatego kluczowe jest zapewnienie szybkiej i bezbłędnej realizacji zamówień, aby rywalizować na dzisiejszym rynku.

Produmex Scan obsługuje różne urządzenia mobilne, które sprawiają, że skanowanie jest znacznie szybsze niż manualne transakcje. Przetwarzanie większej liczby transakcji z wyższą dokładnością zwiększa produktywność we wszystkich obszarach magazynu.

Zarządzanie stanem magazynowym

Szybsze i dokładniejsze skanowanie inwentarza przekłada się na mniejsze ryzyko błędów ludzkich – co pomaga zwiększyć efektywność operacyjną i poprawić zarządzanie majątkiem Twojej firmy.

Łatwe przetwarzanie nieśledzonych i zarządzanych partiami oraz numerami seryjnymi produktów, połączone z wykorzystaniem technologii SAP Business One, strukturą magazynu, jednostek miary i miejsc składowania, pomaga osiągnąć prawie 100-procentową dokładność inwentaryzacji. I to nie tylko pod względem ilości, ale też lokalizacji poszczególnych przedmiotów.

Wsparcie GS1

Wsparcie GS1 umożliwia łatwą identyfikację produktów i przypadków w procesach logistycznych – od działań wewnętrznych, przez przychodzące, aż po wychodzące.

Drukowanie etykiet

Zakładając wykorzystanie znajomych narzędzi do tworzenia i utrzymania etykiet, programowanie druku w odpowiednim momencie procesu, zatrzymywanie druku, gdy brakuje papieru w drukarce, a także szybkie dodawanie nowych kodów kreskowych – wszystko to, nie rezygnując z wysokiej jakości skanowania.

Produmex Scan oferuje także możliwość drukowania etykiet w dowolnym miejscu twojego magazynu, a nie tylko na jednej stacjonarnej drukarce.

Szybka Implementacja

Produmex Scan oferuje szybki proces wdrożenia, który trwa zaledwie dwie godziny. Oznacza to, że możesz zacząć korzystać z rozwiązania do skanowania zapasów w SAP w ciągu kilku dni, a nie tygodni czy miesięcy. Jest to ogromna korzyść dla małych firm.

Produmex Scan może być również wdrożony za pomocą Microsoft RDP, co ułatwia instalację na twoim terenie. Dzięki temu możesz wpiąć system i zacząć skanować zapasy ze swoich urządzeń.

Inwentaryzacja i Raporty w czasie rzeczywistym

Zidentyfikuj szybko obracającą się znajdującą się najbliżej stanowisk pakujących, skracając tym samym czas realizacji nawet małych lub standardowych zamówień.

Niezawodne i aktualne informacje o przesyłkach przychodzących i wychodzących, a także o bieżących stanach magazynowych.

Dzięki analizie danych firma może optymalnie planować dostawy surowców lub towarów, eliminując sytuacje braku towarów na stanie, jak również nadmierne zapasy.

Elastyczna Personalizacja

Jako że Twoja firma stale się rozwija, kluczowe jest wdrożenie systemu zarządzania magazynem, który jest elastyczny i łatwo konfigurowalny, dopasowany do Twoich indywidualnych potrzeb.

Wykorzystując znane narzędzia Boyum, możesz łatwo dostosować ekrany, etykiety i procedury przetwarzania w swoim magazynie bez dodawania choćby jednej linijki kodu.

Pełna Integracja z SAP Business One

Wyobraź sobie inteligentny skaner magazynowy, który pozwala ci łatwo i poprawnie zidentyfikować i zarejestrować swoje zapasy w systemie SAP Business One.

Twoi pracownicy będą mogli skupić swoją uwagę na ważniejszych zadaniach.

Skontaktuj się z nami już dziś i wspólnie sprawdźmy, czy wdrożenie Produmex Scan w Twojej firmie przyniesie Ci wymierne korzyści.